fredag, april 20, 2007

Det händer grejer!

Idag blev det klart: om ca. en månad så kommer jag att hålla föredrag om Rättvisemärkt för sex stycken riktigt höga chefer inom COOP, nej, inte vd och styrelseordförande, men däremot personalchef och några enhetschefer inom logistik. Sköter jag korten rätt så kan jag få hålla fler föredrag, man ska inte drömma för mycket, men det känns som om det ena kan leda till det andra när man får en halvtimme på sig att visa vad man går för. Nu är det rigorös planering som gäller, godkänt duger inte, bra duger inte, mycket braq duger inte heller - det måste vara världsklass, det ska jag se till att det blir, fast den här helgen kommer bestå av en massa ideellt arbete så jag måste sova ett par timmar nu. På återhörande!

/ Mikael

3 kommentarer:

Zyon sa...

Med ditt engagemang i frågan går det säkert bra. Jag tror du grejar det!

den blyga sa...

Ja, visst grejar Du det!
Det blir sökert värdefullt i CV:n!
heja på!
Stressa nu inte med en massa andra måsten, fokusera!

Babushka sa...

Grattis!
=)