onsdag, maj 09, 2007

Hjältar och milkshakes


Jag har för mig att det har diskuterats en del om vilka tecknade hjältar man har, tänkte lite idag på saken och kom fram till att "Butters" i "South park" är min hjälte, han är godhjärtad och naiv, ser mesig ut, men är modig som få, vid eventuella orätter (särskilt mot andra) sätter han bestämt ner foten! Han slutar aldrig att tro på liv, kärlek eller det goda, en alldeles underbart söt nyfikenhet på livet och en uppriktighet som saknar motstycke. Utöver detta är han coolm, det kan alla trugande South parkfans därute intyga!

Kan vidare tala om att min "Hugin Sambucus" gör riktigt grymma milkshakes!

2 kommentarer:

Chokladbiten sa...

Du ska ta och vara stolt för den du är och du duger precis som bra som du är och ta nu och sluta tro något annat om dig själv.

Superquinnan sa...

nu måste du ändra till superquinnan.blogspot i länken till mig. kram