söndag, maj 27, 2007

Utekväll

Ikväll gick jag ut, är klar med planerna för föredraget, måste bara öva in hur jag ska säga saker, sedan så...

Inför utgåendet så rakade jag mig, nya skarpa blad, så otroligt skönt jämfört med gamla, uttjänta, det var som att skära i smör! Len och fin om hakan tog jag mig en rejält spetsad jordgubbsmilkshake, sedan drog jag till Kvarnen... tog det coolt större delen av kvällen, ändå så verkade ett par stycken trevliga damer... nåja, som ni vet så... 3/4 + 1/4 = 0!!! Värdelöst, men jag har ju projekt, tur det - just nu...

Sleep tight allez...

3 kommentarer:

Matt sa...

Längesen jag var på kvarnen. Man kanske ska gå dit. Rekomenderar du det i syfta att träffa söta tjejer?

Anonym sa...

Blev inte de av med sina rättigheter precis på kvarnen?

Superquinnan sa...

Spetsad jordgubbshake??