torsdag, maj 03, 2007

Till sist...

Det där med mail man skriver som folk inte ens bemödar sig med att skriva två rader tillbaka och åtminstone skriva att de har mycket att göra just nu och inte hinner svara eller att de helt enkelt inte vill ha någon kontakt med en eller... något. Att ignorera ett personligt mail är bara så jävla dålig stil anser jag! Visst, jag är kanske inte guds bästa barn, jag blir ibland väldigt sen med att svara på mail och tidigare i mitt liv så har jag själv kanske någon gång struntat i att svara, men jag tycker fortfarande att det är så ohövligt och ignorant att jag blir förbannad bara jag tänker på det!

2 kommentarer:

Emm sa...

Du har inte tänkt på att det kan vara för att man vill vara anonym?? Även om man bloggar så betyder inte det att man vill skylta med sitt namn eller sitt privatliv - annat än på just bloggen. Så är det.

Mikael sa...

Men... du... jag måste ha varit aningen otydlig... jag skrev att jag ansåg det vara dålig stil om man inte SVARADE på ett MAIL som man FÅTT, därav är ens eventuella e-postadress "redan röjd". Mitt inlägg handlade inte på något sätt om huruvida man väljer att vara anonym på sin blogg eller inte. Så är det.