måndag, juni 11, 2007

Fortsättningen på Marathon...

På söndagen var jag och Andreas nere vid båten hela dagen, idag (måndag) gick jag upp klockan 05,00 efter 4 timmars sömn för att jobba, efter sju timmars arebete begav jag mig till Skeppsholmen för att sjunga med kören, via matinhandling, slipsinköp och genrep... har hållit igång idag på ett par Red Bull. På fredag börjar min semester, hur mycket som helst måste fixas innan dess, Marathon fortsätter, MEN på fredag när jag sticker iväg - då ska jag återhämta mig ett par veckor, det ska bli sååå förb... skönt!

Tack för alla kommentarer med gratulationer, jag ska återgälda er alla från min bärbara från ett tält någonstans i Sverige så fort semestern har börjat, tills dess må bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu skiter jag fullständigt i det här med bloggandet är så trött på hela skiten.