söndag, juni 17, 2007

Mitt 100'ade inlägg skrivs när jag är lagommycket på kenelen från Sveg hos en gammal kursare, har kört bil i 7 timmar för att komma till den här hålan, bra start på semestern, har tömt en halv flaska 50%ig vodka, kolat på gamla Bruce Lee-filmer och snackat skit och gamla minnen. Imorgon ska vi göra stan här osäker, sedan bär det av mot Norge, söderut ot Strömstad för att slutligen hamna i Göteborg är det tänkt, min bärbar agör sitt jobb över förväntan! Idag passerade jag "Kårböle" och Växsjö(Nära Bolln's) på min resa upp mot Sveg, samtidigt somj jag hörde en radioföljetong om utomjordingar på P1 - en klart faschierande bilresa, det bästa 'r att det mest spektakulära lär återstå! Mer om detta kommer - lovar, nbu på semestern har jag all tid i världen att blogga!

Inga kommentarer: