måndag, juni 18, 2007

Förmiddagsblogg från Hede

Har försökt att hitta ett trådlöst nätverk, men vid OKQ8-macken i Hede är det nog ganska svårt, det får bli till att surfa från mobilen, det är okej det med, hyfsad bredbandshastighet och gratis så länge jag håller mig under 1 GB, vilket jag nog ska klara av under semestern. Ska iväg till Funäsdalen nu för att äta lite lunch och skriva lunchlogg, hörs om ett par timar med andra ord, ska ta lite fina bilder också, ni anar inte hur mysigt det är att glida fram längs vägarna här i Norrland i 90, det är liksom, går inte att beskriva, det är ingen upplevelse, det är en känsla. Miljön, ja, under resten av året och förhoppningsvis livet ska jag vara miljövänlig, men detta är min bilsemester i Sverige, jag gör den nu - en gång i livet, den är inte diskutabel, den ska göras! Frågor på det?

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag var i Funäsdalen i början av året så blev jag uppraggad av en kille ifrån Hede.

Jag längtar verkligen tillbaks upp till Härjedalen och jag hoppas att få återkomma nästa år.

Vem vet jag kanske stöter på han i från Hede nästa år igen men det är bara framtiden som kan utvisa.