fredag, mars 09, 2007

Bubblan

En av de mer frekventa bloggbesökarna här som är anonym för mig, det jag vet om henne är att hon är en trevlig tjej som med sin empati och sitt intellekt och sin vilja skriver finfina inlägg i folks bloggar, bloggar själv, svarar på kommentarer och är en tillförlitlig mailkompis. Mitt tips är att ni besöker hennes blogg, tar del av hennes gränslösa vilja att vilja gott, men ge henne tillbaka vänlighet också, det är hon värd! Länk till hennes blogg finns i länklistan.

2 kommentarer:

Bubblan sa...

Tusen tack för dina varma ord och dom värmde ska du veta.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer så ordlös blev jag av ditt inlägg.

Bubblan sa...

Jag glömde ta och fråga dig i fall det går bra om jag lägger upp det här inlägget i min blogg också?

Du får kika in hos mig för jag har också tagit nu och döpt ett helt inlägg efter dig.