måndag, mars 12, 2007

Söndag

En trevlig söndag, träffade min f.d. flickvän i stan idag och tog en fika, det var så härligt att se henne, hon var lycklig, hon hade handlat en massa fina saker, men framförallt var hon kär och lycklig och nu i veckan skulle hon åka på solsemester med sin nya pojkvän. Jag tror hon kunde se att jag också var lycklig, vi pratade om en massa saker som var trevliga att prata om, rakt och öppet, när vi diskuterade framtiden var vi båda hoppfulla, fikat var gott - vi strålade mot varandra. Vännen, du är och förblir en av mina allra bästa vänner, "God bless you"!

Annars har jag bakat bullar idag, det var rätt trevligt det med, de ska frysas in för framtida förtäring...

3 kommentarer:

Bubblan sa...

Jag träffade faktiskt ett av mina ex den här helgen över en fika och tyvärr strålande det inte om honom.

Det är underbart tycker jag att du kan skriva så om ditt ex och att ni
kan glädjas åt varandra.

Så alla ni som inte tror att du kan vara kompis med ditt ex så säger jag att det faktiskt går.

Men det är inte alla som jag vill ha kontakt med eller tvärtom och dom lägger ej ner någon energi på.

Anonym sa...

Åh... hembakade bullar, finns inget som doftar så gott som ett bullbak! :-)

Zyon sa...

Bra att ni kan träffas och umgås som vänner. Själv vet jag inte om jag skulle ha så lätt med det, men det kanske har mer med relatinen att göra än med hur man här.

Hälsningar från en tågresande Björn. Sitter just nu på X2000 någonstans mellan Uppsala och Gävle, på väg till Östersund (via Sundsvall).