lördag, februari 03, 2007

Bloggträff

Ja, idag var det bloggträff och jag träffade en massa trevligt folk, en del språkade jag med en del och dessa tänker jag lägga till i min länklista, en del andra har jag funderat länge på att lägga till, dessa lägger jag till nu, jag presenterar lite kort de personer jag lagt i min länklista här:

Andreas - Vi lärde känna varandra i sjuan, en av mina allra bästa vänner, pålitlig, lättsam, allvarsam, begåvad och snäll, dessutom äger vi en segelbåt tillsammans.

Björne - samma sak gäller här som för Andreas minus segelbåten, Björne har en fantastisk förmåga att göra bra musik!

Emma - Andreas flickvän, hennes empati, goda moral, intellekt, "mysighet" och spontanitet slår mig med häpnad - Andreas förtjänade det bästa, han förtjänade dig!

Stefan - Cool kille, har gjort det mesta (i mina ögon sett) jag är riktigt imponerad av honom, han är skön att prata med - grym snubbe! Spana in hans blogg!

Bloggfrossa - Göteborgare som jag inte har träffat, har en suverän blogg - alltså inte bara bra utan helt enastående!

Söderböna - En mycket trevlig tjej, mycket begåvad, mycket empatisk och liksom härligt vardaglig på något sätt.

Oxygenic - Söderbönas pojkvän, bloggar bra, trevlig prick som dessutom delar min passion för nya mobiltelefoner.

Annika Bryn - Trevlig dam, författarinna, har bara träffat henne en gång, men ja, hon är helmysig... ...helt enkelt.

Hakke - En trevlig kille med en helt underbar liten dotter, vi kunde språka, vi var på samma våglängd, vi sjöng ihop och trivdes på bloggträffen - trevlig kille helt enkelt!

Studiomannen - goare göteborgare än denne man får man leta efter är min bestämda uppfattning - han och hans fru är bara genuint goa och härliga, vet inte vad jag ska säga mer...

Trulsa - Saknade den breda göteborgskan jag väntade mig, men var i övrigt enligt mina förväntningar, som var höga.

Cliffhanger - Härlig kille som delar mina värderingar i mångt och mycket, en bra och varierande blogg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var skoj att träffa dig också, Mikael!

Babushka sa...

Du är så söt Micke...
Tack för komplimangerna =)

Anonym sa...

Det låter trevligt att få träffa sina blogg vänner och det är kul att skaffa nya också *S*..