fredag, februari 16, 2007

Trött

Idag gick jag upp 06,00 för att jobba övertid, jag åkte till jobbet, men det... hände lite saker som gjorde att jag var tvungen att åka hem direkt igen för att sedan komma tillbaka... så det var för lite sömn, en dags extra bensinförbrukning, men inte ett öre i övertidsersättning... bittert, men jag har faktiskt hållit mig vid gott mod! Jag håller mig flytande, men nu behöver jag sova, imorgon ska jag skriva en uppgift till kvällskursen på 10 sidor, intellektuell morgongymnastik för ett geni som mig! :) Hua... vi får se om jag blir klar till på torsdag när deadline går ut...

/ Mikael

2 kommentarer:

den blyga sa...

Sköt om Dig!

Ladda batterierna och använd reservkraften till Din uppsats till kvällskursen.

Bloggen och vi, dina bloggmates, kan vänta.

Anonym sa...

Japp, man skall inte slarva med sömnen! Det sänker en snabbt, tro mig jag vet nu när jag jobbat för mycket på sistone... Lycka till med uppgiften!

Åh, och när jag ändå är här: det händer saker på min blogg, i dag byter min blogg Oxygenic namn till Söderliv. Adressen till bloggen är nu ändrad den med, så byt ut gärna ut dina bokmärken och länken på din blogg till soderliv.blogspot.com istället för den gamla oxygenics...