fredag, februari 09, 2007

WoW-junkie?

Imorgon har jag en dejt! Med en finländare i World of Warcraft... har knappt spelat sedan det började bli svårt att få tiden att räcka till, men förra fredagen så tog jag ett par timmar till detta spel och imorgon som är stora slappardagen kommer det att bli mer... det trodde ni inte om mig va? Eller så gjorde ni det... Det jobbiga är att vi lovade varandra att gå upp lite i nivå under veckan för att kunna ha roligare tillsammans imorgon, jag har inte lyckats något vidare med det... jag har jobbat hårt, men trots allt så har jag ett liv att leva, ett jobb att sköta och en blogg att skriva. Det är inte utan att jag är lite glad över att jag när jag väl spelar blir kallad för RL-junkie!

2 kommentarer:

Zyon sa...

Jag tycker att det är bra att du värderar mer än bara jobb och liknande nödvändigheter i livet. Det är något av en garanti för en god psykisk hälsa. Se dock bara till att du inte hamnar i det träsket att du till slut inte känner folk som inte spelar WoW, det finns vissa som totalt snöar in sig. Sen finns det i och för sig folk som snöar in sig i fackliga frågor. Ehm.. :)

Jag har designat om min blogg ganska mycket och ska börja satsa på att skriva lite mer regelbundet. Bilder blir det nog inte så extremt många, men ibland, så.

Bubblan sa...

Självklart så finns det så mycket annat i livet som är viktigare än att jobba.

Men jag skulle kunna ge min högra hand för att få jobba nu om jag ska vara helt ärlig.