torsdag, november 16, 2006

Arbete...

Lagerjobb i all ära, men det är långt ifrån lika klassiskt som rallaryrket, jag tar mig härmed friheten att bjuda på lite musik - framförd av mig själv

Håll till godo och just det, Henrik Pontén skulle du surfa in här så: jag har LAGLIGA kopior av notpapperen, detta betyder att jag har RÄTT att sjunga musiken och lägga upp den på min hemsida, jag har t.o.m. rätt att ta betalt för den om jag skulle vilja, detta har jag inget intresse av dock. Lyssna och kopiera fritt.

http://hem.bredband.net/mikaelno/Ruben2.mp3

6 kommentarer:

Babushka sa...

Okej Micke...det där var jättejättejätteroligt!

Det är ju det jag säger, du är jätterolig, till och med när det inte är meningen. Rolig på ett varmt och mänskligt sätt.

Kan inte du komma och fira jul med oss? Om du gör det kräver jag att du sjunger den här sången!

Julfirandet är allvarligt menat btw. Kom till oss. Please.

Andreas sa...

Ett på alla sätt klassiskt nummer av dig måste jag säga =)

Måste dock slänga in en liten synpunkt också.. jobba lite på andningen!

Soderbona sa...

Kul initiativ, och en skojig sång.
Men var är musiken? En liten smula piano till detta kanske? Inte för att jag är nån att lyssna på direkt... bara en tanke. :)

Mikael sa...

ALLA som skriver kommentarer är värda att lyssna på utom "anonymous" han/hon raderas! :) Jag skulle gärna vilja ha musik till, gärna piano, eller varför inte taktfasta slag med en slägga mot berg för att få in "rallarkänslan" eller kanske ljudet av folk som schaktar grus eller spikar i bultar eller så... jag håller på och övar piano, det blir *kanske*
en julsång med både piano och sång, vi får se hur mycket tid jag får att öva...

Mikael sa...

Andningen btw. visst, den kan vara tystare, jag låter som en äldre dammsugare, men det är även mikrofonen, det är alltså min webbkameras mikrofon, en mikrofon som är gjord att sjunga i sållar bort andningen mycket bättre.

Zyon sa...

Andningen - bra eller dålig, strunt samma. Jag tycker att det är ett jättekul initiativ, Micke!