tisdag, november 14, 2006

Bra karma?

Har jag haft sådan på sistone? Först den godkända uppsatsen, sedan jobbprestationen som var tillräcklig och nu... det löser sig med mamma! De kommer att sätta in extrapersonal så att hon får den omvårdnad hon behöver! Har levt i ett endorfinrus hela dagen idag på grund av detta. Nu bor hon på nära avstånd också så jag kan hälsa på henne varje dag och ta hem henne ibland. Imorgon ska jag bjuda hennes avdelning på tårta, det, eller egentligen mycket mer har de förtjänat, tårtor och ord kan inte nog beskriva min uppskattning!

Nästa överraskning: lönen, kommer att få 1100 mer än vad jag har räknat med, kan behövas i jul... det där med pengar kan ju vara ett problem, jag får köra med vita kläder resten av månaden, orsaken? Jag har inte något kulörtvättmedel kvar och har inte råd att köpa nytt (Jag vägrar att köpa Coop X-tra tvättmedel, COOP eller Änglamark går bra, men inte x-tra...). Ser ni något vitt på stan vet ni m.a.o. vad det är.

Imorgon blir det (som vanligt) ingen tid över till pianospel, jag har tid hos psykologen mitt på förmiddagen så man får... vi får se om jag hinner meed att spela på torsdag förmiddag, jag hoppas det, jag vill spela och tycker om att göra det.

Inga kommentarer: