torsdag, november 09, 2006

Lugn kväll - trodde jag...

Tog lång tid på mig att göra saker ikväll, pratade i telefon länge och mycket... tänkte skriva ett långt blogginlägg om en massa saker, men så blidde det inte, det är ju KVÄLLSKURS imorgon!!! Detta betyder att jag jobbar dag imorgon 7-16 vilket betyder att jag går och lägger mig nu, men får ändå bara 5,5 timme sömn, sedan istället för lite chillande med öl och chips så på kvällen så blir det kurs, efter kursen blir det inget chips och öl heller, för jag har kurs på lördagförmiddagen också! Fy faan vad jag hatar denna kvällskurs! Jag har så god lust att skita i det hela så att det skakar i hela kroppen, men nej! Karriären är viktig! Jag har bestämt mig! Det skall göras! På lördagkvällen borde jag iallafall kunna chilla lite, det kan jag - ärligt talat behöva.

Få se vad jag hinner skriva imorgon, bergis prånglar de på en någon jävla hemuppgift på lördagen också, för helvete alla på kursen har en magisterexamen, tror de jävlarna att vi inte lär oss något då bara för att vi inte får någon jävla hemuppgift?

2 kommentarer:

Andreas sa...

Sluta gnäll nu och gör din läxa ;)

Babushka sa...

Shit, jag visste inte att du svär lika mycket som mig Micke.

HAHAHA!