lördag, november 25, 2006

Partydags


Som ni ser är jag förberedd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Micke!
Det här är Anton och Klara som skriver... Vi tyckte att det var väldigt kul att träffa dig igår, och nu när vi har läst din blogg och lyssnat på din svanesång tycker vi att det är ännu roligare!

Cliff Hanger sa...

Det är alltså välling som är hemligheten bakom ett lyckat festande! Har inte druckit välling sedan...jag minns inte när. Men när man var en liten knodd drack man säkert det. Fast det är väl aldrig för sent att börja igen, antar jag.

Tackar för vinet! Det kändes konstigt att ta med sig vin hem från en fest, men det var ju av lite annorlunda skäl denna gång. Och vi lämnade några flaskor också.

Mikael sa...

Hej,

tack för alla kommentarer!

Det var kul att träffa er med, börjar komma igång med pianospelandet, målet är att lägga upp julmusik med sång OCH pianospel innan den 20'e december! Svanesång, vad är det?

Välling, jo, det är suveränt, det är nyttigare än gröt, men som du säkert förstår mycket enklare både att tillaga och få i sig, en dubbel portion på morgonen står man sig bra på och man har fått i sig en HEL DEL av dagens nödvändigheter. Festen... inför den så laddade jag med lite "extra" fullkorn, vitaminer och mineraler, dessutom "spetsade" jag med en del rapsolja för att levern lättare skulle kunna ta hand om alkoholen, tyvärr hjälpte det inte i lördags...